פרשקובסקי ברמת הנשיא | חיפה

התקבל היתר בנייה לפרויקט!

כשרמת הנשיא פוגשת את רמת החיים של פרשקובסקי .

שכונת המגורים הבאה של חיפה כבר כאן.

מצד אחד, הרכס הירוק של מורדות הכרמל המערבי. מצד שני, פארק הכט ורצועת החוף היפה בארץ, במרחק הליכה.

מצד אחד, הטבע הפראי של ואדי עמיק. מצד שני, פארק הפרפר – אטרקציה מלהיבה למשפחות .

מצד אחד, כל מוקדי הבילוי, הפנאי והתעסוקה של הכרמל המערבי במרחק דקות נסיעה. מצד שני, כל מה שחשוב למשפחה נמצא ממש ליד הבית, בשכונה.

רמת הנשיא פוגשת את רמת החיים של פרשקובסקי, במתחם המגורים המושלם של הכרמל המערבי: 9 מגדלי מגורים מרהיבים במיקום הטוב בשכונה – על צלע ההר בקו ראשון לפארק הפרפר, עם נוף מרהיב לים מכל קומה.

אכלוס ינואר 2026

הפעילו את הסרט

עיר פוגשת הצלחה

את האנרגיה המתחדשת והפועמת של חיפה מרגישים בכל מקום, מהכרמל המערבי דרך המרכז הקלאסי, עד לסצנה השוקקת בעיר התחתית והנמל, עם הברים והמסעדות, הפסטיבלים, הגלריות והאמנות הבועטת. לצד העושר התרבותי, הקהילתי והאקדמי, תושבי חיפה נהנים מהזדמנויות תעסוקה בחברות טכנולוגיה מובילות, פארקים וריאות ירוקות, נופי טבע פראי, חופים מהיפים בארץ וחיים אורבניים מרגשים, המושכים אליהם יותר ויותר תושבים חדשים, משפחות וצעירים.

שלמות פוגשת שכונה

אחת השכונות הצעירות בעיר הפכה תוך שנים מועטות לאחת המבוקשות ביותר, בזכות תכנון חדשני שלוקח בחשבון כל פרט בנוסחה שיוצרת איכות חיים שכונתית מושלמת. לפני הכל, טיפוח דור העתיד במסגרות חינוך איכותיות בהן צומחים ילדי השכונה יחד, מגיל הגן ועד התיכון, לצד עושר של חיי קהילה ופנאי, כשמסביב שפע שטחים ירוקים, מרכזי מסחר שכונתיים ומתחמי מגורים של חברות הנדלן המובילות בארץ. כל זה בנוי סביב המרכז, הלב הפועם של השכונה – פארק הפרפר המרהיב, המשתרע 25 דונם של מדשאות, פינות חמד ומתקני שעשועים וספורט לכל הגילאים. גם הוא, כמו כל שאר מוקדי העניין של רמת הנשיא, נמצא במרחק הליכה קצרה ובטוחה עבור ילדי ומשפחות השכונה. עבורכם, דיירי פרויקט פרשקובסקי ברמת הנשיא – פארק הפרפר עומד להיות הגינה שמתחת לבית.

מיקום פוגש נגישות

אי אפשר לפספס את המיקום המנצח של רמת הנשיא, המשקיפה אל הים ממורדות הכרמל המערבי – מספיק גבוה כדי להשקיף מהמרפסת לים התיכון ומספיק קרוב כדי לרדת לחוף הכרמל בהליכה, דרך פארק הכט הממוקם קילומטר מהשכונה. מרחק נסיעה קצר מהמת"ם – מרכז התעסוקה של חברות ההייטק המובילות בעולם, מקניון עזריאלי חיפה, תחנת חוף הכרמל, אצטדיון סמי עופר, חוף דדו וכל מרכזי הבילוי, הפנאי ואינסוף האטרקציות של הכרמל המערבי. צירי התנועה המהירים מחברים את השכונה תוך דקות ספורות לכביש החוף, למנהרות הכרמל ולכל מקום בעיר ומחוצה לה.

כשפארק פוגש פרפר

הפרויקט שוכן בקו הראשון הנושק אל פארק הפרפר, הפארק השכונתי המרהיב הממוקם בנתיב נדידת הפרפרים ומעוצב כפרפר פרוש כנפיים. פארק הפרפר כולל 25 דונם של שטחים ירוקים, מתקני משחק וטיפוס אתגריים, מתחם מזרקות עם תאורה מחליפה צבעים, מתקני כושר, גינת שעשועים, מתקן הספינה הנחשב לגדול ביותר בחיפה והמון פינות חמד מוצלות להשתרע בהן עם המשפחה, עם חברים ושכנים, לפיקניק ספונטני או לחגיגת יום הולדת, שבילים לטיול עם הכלב או אימון כושר קבוצתי.

כשרמת הנשיא פוגשת את רמת החיים של פרשקובסקי

את האיכויות המזוהות עם המותג פרשקובסקי, תושבי חיפה זכו להכיר בפרויקט ההתחדשות העירונית הגדול ביותר בצפון, שהוקם בשכונת נווה שאנן סמוך לטכניון. גם ברמת הנשיא, המזוהה עם סטנדרט גבוה בכל התחומים, פרשקובסקי מציבה רף חדש של איכות בכל אחד מ- 9 המגדלים הנושאים את שמה. כחברה שהיא גם היזמית וגם המבצעת של הפרויקט, פרשקובסקי לוקחת אחריות מלאה על הפרטים הקטנים ביותר בתמונה השלמה, כשהמרוויחים הגדולים הם כמובן, דיירי הפרויקט.

 

דיירי פרשקובסקי נהנים מהדירות הגדולות ביותר בשכונה ובכרמל המערבי, עם חללים מרווחים יותר באופן משמעותי מהפרויקטים השכנים.

דיירי פרשקובסקי נהנים מנוף אל הים החל מהקומה הראשונה. מהדירות הצידיות, המשקיפות בקו הראשון לרכס הכרמל המערבי, נשקף הטבע ההררי במלוא הדרו.

דיירי פרשקובסקי קוראים לפארק הפרפר "החצר של הבניין" מהסיבה הפשוטה, שהבניינים ממוקמים מטרים בודדים מהפארק והמעבר אליו הוא ישירות מהבניין.

דיירי פרשקובסקי נהנים ממועדון דיירים רחב ידיים, מעוצב ומאובזר העומד לרשותם, עם גינה פרטית המתחברת ישירות לפארק הפרפר.

דיירי פרשקובסקי נהנים מחצרות ענקיות בדירות הגן ומנוף פנורמי אל הים ממרפסות הפנטהאוזים.

לבחירתכם דירות 3-5 חדרים, דירות גן ופנטהאוזים למול נוף עוצר נשימה.

גלריה

איך נוכל לעזור לך?
פרשקובסקי וואטסאפ
אנחנו לרשותך