אמנת השירות

ישרים כמו פלס – אמינות

הגינות

אנו מחויבים לאמות מידה של יושר, הגינות וכבוד כלפי לקוחותינו, תוך עמידה מוקפדת בהתחייבויות שלקחנו על עצמנו.

אחריות

מבטאת הוגנות ויושרה ומותאמת לצורכי הלקוח. האחריות שלנו מתחילה מרגע פניית הלקוח וכוללת טיפול מלא ומקיף, תוך שקיפות מלאה בהתאם להתחייבויות ולחוזה.

דיסקרטיות

מחויבות לנהוג משנה זהירות בפרטיותו של הלקוח ולהגן ללא פשרות על כל מידע השייך לו וקשור אליו.

הפיגומים המצמיחים אותנו לגובה – הקשבה

מתוך השאיפה להעניק ללקוח יחס אישי, לספק לו חוויית שירות חיובית ומיטיבה, להציע מענה מתאים לצרכים ולקיים תקשורת יעילה, שקופה וזמינה, אנו מתחייבים לערכים אלה:

אדיבות

הענקת שירות אדיב המושתת על דרך ארץ, נימוס וכבוד

סובלנות והבנה

הטיית אוזן סובלנית לבקשות ולפניות של כל לקוח על פי צרכיו, תוך מאמץ כן ואמיתי להבין ולהעניק פתרון מלא ככל שניתן לצרכים ורצונות אלה.

נראות

יצירת סביבה מזמינה ושירותית המעניקה ללקוח חוויית ביקור נוחה ונעימה ככל הניתן.

קשב

שירות אישי ואיכותי המגלם את כל ערכי הליבה של החברה: אמון, הגינות, שקיפות, מקצועיות, כבוד ואכפתיות.

אבני הבניין – מקצועיות

החברה אמונה על טיפוח וקידום מנהלים ועובדים מקצועיים, מסורים ובעלי תודעת שירות.
כל אחד מעובדי החברה מוסמך ומוכשר להענקת שירות מקצועי, איכותי, יעיל ומהיר, המכוון לספק פתרונות מיטביים בכל פנייה של לקוחותינו.

יעילות

כינון תקשורת טובה עם הלקוחות, תוך יצירת דרכים זמינות ונוחות לפנייה בכל נושא.

מהירות

מתן מענה מהיר ויעיל לכל פנייה.

דיוק

מסירת מידע מקצועי, אמין ובדוק לכל לקוח.

עמידה בלוחות זמנים

כחברה הקשובה ללקוחותיה, אנו מבינים את החשיבות האדירה הטמונה בקבלת הדירה במועד שנקבע, לפי התנאים שסוכמו וללא עיכובים. כחלק מתודעת השירות המקצועי ללא פשרות, פיתחנו מערכי עבודה מדוקדקים ותהליכי בנייה סדורים המציבים במרכז את נושא לוחות הזמנים.

עמוד התווך – בטיחות

חברת פרשקובסקי רואה את נושא הבטיחות כבעל חשיבות עליונה וכל הסוגיות הכרוכות בו מהוות את עמוד התווך עליו נשענת התרבות הארגונית שלנו. במחלקת הבטיחות של החברה עובד צוות ייעודי המתמחה ובקיא בכל הקשור לחוקים ולתקנות ואמון על זיהוי סיכונים וסטיות מהתקן בכל שלבי הבנייה.

איך נוכל לעזור לך?
פרשקובסקי וואטסאפ
אנחנו לרשותך