פרשקובסקי במורדות לינקולן | חיפה

חיפה: על שלל מקומות הבילוי בה; האוניברסיטה, הכרמל, האנשים המיוחדים – פרשקובסקי ממשיכה לבנות בחיפה ומגיעה לשכונת מורדות לינקולן תכלול עם השלמת השיווק והבנייה אלפי יח"ד חדשות כמו גם שירותים עירוניים מתקדמים, בתי ספר ועוגנים עירוניים אחרים. מדובר בשכונה מתוכננת מלכתחילה, לרבות פריסת יחידות הדיור בבניינים, התשתיות והכבישים, בתי הספר והשירותים העירוניים האחרים.

מיקומה של השכונה, על צלע ההר המשקיף מטה לים וחולש על צירי התחבורה הראשיים של העיר, בסמיכות למת"ם ולפארק מדעי החיים ובמרחק של דקות נסיעה בודדות ממרכז העיר ומהנמל המתחדש, יאפשרו לדיירי השכונה להנות מכל העולמות ועדיין – להגיע הביתה לשכונה פסטורלית על מורדות אחוזה. 

בישראל כבר ברור כי חוף הים הוא הנכס הנדל"ני הטוב והנחשק ביותר. שכונת מורדות לינקולן תהנה מנוף פתוח לים הכחול, ללא גורם מפריע ועם הבריזה הנפלאה. פרויקט פרשקובסקי במורדות לינקולן ייבנה במורדות הכרמל המשקיפות לים, בצלע הדרום מערבי של הרכס וסמוך לדרך פרויד.

בפרויקט, ייבנו 5 מגדלי מגורים בני 18-19 קומות פלוס 3 בניני בוטיק,בתמהיל מגוון של 2-5 חדרים, פנטהאוזים ודירות גן בעיצובו של האדריכל דני אייל.

מיקום: מורדות לינקולן, חיפה

בניינים: 5

יחידות דיור: 453

משרד אדריכלים: דני אייל.

איך נוכל לעזור לך?
פרשקובסקי וואטסאפ
אנחנו לרשותך